All my goodies from mtac. I got the last Team Rocket poster and had “James, Brock, and Seto Kaiba” sign. First time at Mtac went good.

tentacletherapissed:

vegasmo:

naughtylittlevegan:

DID YOU GUYS KNOW THERE IS A BIKER GANG CALLED RESCUE INK THAT BREAKS UP DOGFIGHTING RINGS, CONFRONTS ANIMAL ABUSERS, CONFISCATES NEGLECTED ANIMALS AND INVESTIGATES STOLEN ANIMALS

image

YOU CAN READ MORE ABOUT THIS BADASSERY HERE

F yeah

Bikers are generally great dudes

vivi-shiba:

j-aws:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

yay its back.

so…I half jokingly reblogged this yesterday cos I thought it was a nice picture…and was like oh wow I only get wishes on birthdays what would I wish for?!?!?! how about gainful employment L0L… and like…I have a job now? That I never applied for? That someone just called me up and said “here, have this”? In a place I really really like?So like… h8ers gonna h8 or something

vivi-shiba:

j-aws:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

yay its back.

so…
I half jokingly reblogged this yesterday cos I thought it was a nice picture…
and was like oh wow I only get wishes on birthdays what would I wish for?!?!?! how about gainful employment L0L

… and like…

I have a job now? That I never applied for? That someone just called me up and said “here, have this”? In a place I really really like?

So like… h8ers gonna h8 or something

ladyhiddles:

Tom Hiddleston + Outfits

zodiacchic:

Your sun sign (horoscope) only tells part of the story.  For a complete reading, you need a birth chart reading.  Click here!

zodiacchic:

Your sun sign (horoscope) only tells part of the story. For a complete reading, you need a birth chart reading. Click here!

have you ever gotten really close to someones face and wanted to kiss them but like you can’t

yeah the tv screen got in the way

theniftyfifties:

Marlon Brando with his dog.

theniftyfifties:

Marlon Brando with his dog.

John Q

Watching John Q. All I can say is here come the water works. Damn Denzel!

Confused.

All week I’ve felt bad because you haven’t talked to me. Then I say something & you respond with You haven’t talked to me all week. What do I say to that?

Reblog if you’re Single.

thrustingpeeta:

evolution-of-liam-paynes-hair:

clarrissamorgenstern:

Good lord, all of us on tumblr should just date eachother

11 million

12 million…

13 million…

IF YOU DON’T REBLOG THIS YOU AREN’T SINGLE